up


Veel gestelde vragen

1
Wat is indeactie.nl?

Verschillende websites bieden een dagelijkse aanbieding aan, Indeactie.nl zorgt ervoor dat al deze aanbiedingen in een gemakkelijk overzicht worden vertoond. Het grootste voordeel van onze website is dat deze ook op een tablet en smartphone schitterend werkt, u kunt u dagelijkse dosis dagaanbiedingen dus gemakkelijk bekijken waar en wanneer het u uitkomt.

2
Wanneer zijn er nieuwe aanbiedingen?

Elke dag komen er nieuwe aanbiedingen, echter scheelt het tijdstip per aanbieder. Iedere aanbieder hanteert een eigen tijdstip waarop er een nieuwe aanbieding verschijnt. Sommige websites krijgen iedere nacht om 0.00 uur een nieuwe aanbieding maar andere websites bieden iedere ochtend een nieuwe aanbieding. Ook 's middags rond 12.00 zijn er een aantal aanbieders die nieuwe aanbiedingen tonen. Het vernieuwingstijdstip kan dus per aanbieder verschillen, doorgaans worden de meeste aanbiedingen om 12:00u smiddags of om 0:00 snachts ververst.

3
Wat moet ik doen als mijn aanbieding is uitverkocht?

Iedere aanbieding is hooguit 1 dag of 1 periode beschikbaar tegen de getoonde actieprijs. Je hebt dus meestal maar 24 uur de tijd om gebruik te maken van de aanbieding. Het kan altijd voorkomen dat een product voor deze tijd is uitverkocht, je kunt hier dan helaas niets aan doen. Wij hebben ervoor gekozen om een teller toe te voegen aan de aanbiedingen, zodat u altijd weet hoelang u nog heeft om te beslissen.

4
Hoeveel stuks mag ik per bestelling bestellen?

Het maximale aantal producten dat je mag bestellen verschilt per aanbieding en per aanbieder. Indien je meerdere exemplaren wilt bestellen van een product, kijk dan goed of dit mogelijk is. Dit wordt altijd tijdens de bestelprocedure duidelijk aangegeven.

5
Hoe kan ik mijn aanbieding betalen?

De betaalmogelijkheden verschillen per aanbieder. Bij de meeste websites kunt u betalen via iDEAL en creditcard. Kijk voor meer informatie over de betaal-mogelijkheden op de informatie pagina van de desbetreffende dagaanbieder.

6
Ik heb nog niets ontvangen, en nu?

Indeactie.nl biedt slechts een overzicht van alle dagaanbiedingen en is niet verantwoordelijk voor garantie of verdere verkoopregelingen.
Voor informatie over garantie, leveringen en betalingen verwijzen we u graag door naar de klantenservice van de desbetreffende aanbieder.

7
Ik mis een dagaanbieding? Waar kan ik hem vinden?

Wij stellen het zeer op prijs als u ons informeert over een gemiste aanbieder. Na goedkeuring zal de aanbieding worden opgenomen op Indeactie.nl.
Indien u dus een dagaanbieder kent die nog niet op onze website te vinden is, laat het ons dan even weten.

8
Er is een probleem met mijn bestelling, waar kan ik terecht?

Indeactie.nl biedt een overzicht van de laatste aanbiedingen en is niet verantwoordelijk voor garantie en/of andere verkoopregelingen.
Voor informatie m.b.t. garantie, levering, betalingen en alle overige zaken verwijzen we u graag door naar de klantenservice van de desbetreffende aanbieder.

9
Hoelang is een aanbieding geldig?

Bij elke aanbieding wordt een teller weergegeven, op deze manier weet u dus hoelang de aanbieding nog geldig is. Wees er dus snel bij want wanneer de tijd om is heb je echt GEEN mogelijkheid meer om alsnog van de aanbieding te profiteren. Daarnaast hanteren de meeste aanbieders een op=op reglement, indien de voorraad volledig uitverkocht is, kunt u dus geen bestelling meer plaatsen. 

10
Zijn de aanbieders wel betrouwbaar?

Alle aanbieders zijn door ons ervaren team gekeurd. Wij hebben iedere aanbieder grondig getest, dit betekent o.a. dat we producten besteld hebben om te kijken hoe de gehele bestelprocedure verloopt.

11
Heeft u een andere vraag?

Indien u geen antwoord op uw vraag hebt kunnen vinden, stuur de vraag dan naar ons. U kunt hiervoor gebruik maken van het contactformulier.